sukienka letnia :)


Witam was serdecznie. :) 
Dzisiaj krótko, nie będę się rozpisywać. 
Praca mnie pogania, zaczęłam roznosić ulotki, wszystkim niepełnoletnim polecam, 
jeśli mają ochotę sobie zarobić na wakacje :) 
przedstawię wam sukienkę, na którą dosyć długo czekałam. :) 
Ale w końcu się doczekałam i mogłam ją ubrać na zakończenie roku szkolnego. :)
W szkole miałam do niej ubrany sweterek.

Tkanina pochodzi z Sklep Textilmar



Sukienka by LaLa
Buty - merg.pl 
zdjęcia by Kasia S. - simplyclever 
Isabell :)

30 komentarzy:

  1. Niezła, niezła! Na pewno robiła furorę wśród znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ! idealnie dopasowana :D

    na zakończenie roku taki dekolt i plecy? .. ja to już jestem stara ahhahah

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no wiem że to za dużo , Iska miła jeszcze sweterek na to założony.

      Usuń
    2. Przecież napisała, że miała na tym sweterek. Warto czytać posty...

      Usuń
  3. Świetna, choć jestem przeciwniczką tak odjazdowych strojów na tego typu okazje :) no chyba, że chodzi o świętowanie zakończenia roku szkolnego na imprezie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dołączę się do zadziwionych "staruszek", że na zakończenie roku szkolnego taka sukienka ;-) Swoją drogą świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna sukienka, tkanina jest śliczna...

    ale zdjęcie nr (to z uniesiona ręką) radziłabym przyciąć - ciut za dużo wyszło na wierzch, a to jednak internet... nigdy nie wiadomo kto się takim zdjeciem bez naszej zgody "poczęstuje" i gdzie będzie ono wklejone...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, faktycznie, ale nie ma obaw to nie brodawka a widoczny jest kawalątek staniczka silikonowego.

      Usuń
  6. cudowna sukienka *o*
    zapraszam do mnie ;)
    jbyj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie się podoba nawet na taką okazję :) sukienka jest rewelacyjna a Ty wyglądasz w niej przecudownie buziaki :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest po prostu boska ;)
    sama chciałabym taką

    pozdrawiam i zapraszam http://apartament-br.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne ma z tyłu wykończenie,właśnie szukam czegoś w tym stylu:)
    Buty też super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny look!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna. Ale ładnemu we wszystkim ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czadowa, super fajna...kurcze fajnie by było znów móc chodzić z odsłoniętymi plecami.

    OdpowiedzUsuń
  13. buty i ich kolor - ♥!
    piękne masz ombre! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest Mega i do tego odważna. Ty na prawdę nie jesteś pełnoletnie...eeeee

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta sukienka jest zjawiskowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. sukienka cudowna i buty też

    OdpowiedzUsuń
  17. Boskie buty i sukienka ;)
    Ale jestem chyba zbyt nieśmiała by ubrać do szkoły ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow śliczna sukienka ;)
    http://kelyxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny zestaw, sukienka bardzo ciekawa ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest przecudowna:*:*:**: ♥ całusy:* Ola

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję wam za te miłe słowa, Iska ma wakacje więc i odpowiedzi poszły na wakacje, ja dziękuję również w jej imieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nieziemskie plecy!!:))) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka śliczna. Pod sweterek nawet na koniec roku szkolnego O.K. Raczej te buty i biżuteria są nieodpowiednie na zakończenie roku szkolnego...
    Czy te buty mają takie paski na ukos, czy sama sobie przekrzywiłaś?
    Pozdrowienia,
    - Stara Ciotka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) nie wiem czy Iska chciała te paski tak , czy nie, teraz ma wakacje i nie w głowie jej blogowanie . W szkole była w tej sukience ale bez biżuterii i w balerinkach oczywiście też sweterek na sukience, wszystko to wyglądało znacznie skromniej :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger