love in Hamburg

To że często jestem w podróży to żadna nowość. Ciągle na walizkach, między Chodzieżą a Hamburgiem. Tak bardzo polubiłam Hamburg że myślę o przeprowadzce. Dlaczego, jest kilka powodów, pewnie kilkoro z Was mnie rozumie. Tylko czy to coś zmieni :), czy wreszcie gdzieś osiądę na stałe ? Czy przestane podróżować, wyjeżdżać ? Raczej nie, ale wolałabym te wyjazdy zamienić na podróże turystyczne i zwiedzać egzotyczne zakątki naszej cudownej matki ziemi.
A Wy, czy macie jakieś swoje upragnione miasto do którego moglibyście się przeprowadzić ?

dress - by me Madame Lala
bizu - H&M
torebka - butik Gama


Pozdrawiam Kochani :)

5 komentarzy:

  1. przeprowadzaj się i to już =]
    to miejsce stworzone dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka cudowna, Niemcy zjeździłam trochę i mieszkałam w kilku miastach (Wuppertal, Regensburg, Hannover, Muenchen) , ale do Hamburga jakoś mi nie po drodze było...a przeprowadzić to bym się od zaraz do Regensburga mogła, przeurocze miasto, warto odwiedzić! a że teraz w PL osiadłam, to sobie chociaż męża z Niemiec sprowadziłam :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjecia Kasiu! I mega fajne okulary :) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka przepiękna, taka zwiewna i eteryczna. Idealna na upały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger