Red love

Moja czerwona miłość. Doczekałam się w końcu mojej sukienki, w której miałam iść na wesele, niestety przyszła kilka dni po weselu. Kocham kolor czerwony , a Tym bardziej sukienki w tym kolorze.
Sukienkę zamówiłam na stronie www.abaday.com bardzo podobają mi się ciuchy na tej stronie, a zwłaszcza sukienki. Polecam !

****

*My red love. I have looked forward to my dress, which I had to go to a wedding, but came a few days after the wedding. I love red color - especially dresses in that color. I ordered the dress on the website - www.abaday.com I like clothes from this site, especially the dresses. I recommend!*


Sukienka : abaday

Isabell, pozdrawiam :) 

15 komentarzy:

  1. Kochana wyglądasz bardzo sexy!!!
    Kolor czerwony jest kolorem stworzonym dla CIebie:)
    czerwonyobcas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bardzo mi miło takie coś słyszeć :)

      Usuń
  2. śliczna sukienka. Jak najbardziej podpisuję się pod powyższym komentarzem. Kolor czerwony idealnie do Ciebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous dress. The red looks beautiful :)

    www.sunsetdesires.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka lezy na tobie idealnie! kusi rozcieciem w okolicach biustu! pokazuje dokladnie tyle ile trzeba! jestem pod ogromnym wrazeniem!

    BLOGDROBE

    OdpowiedzUsuń
  5. piekna sukienka,cudowny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  6. super zdjęcia, cudowna sukienka ! :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. ach ta czerwień ma coś w sobie, a jeszcze jak leży na takiej lasce to już w ogóle ideał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita kiecka, 100% kobiety w kobiecie :) cudowna

    OdpowiedzUsuń
  9. sukienka po prostu genialna a Ty wyglądasz w niej czadowo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. https://www.youtube.com/watch?v=aBnk84qt5dU
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger