Winter


Witam wszystkich :) 
Zima w końcu do nas przyszła, śniegu jest mnóstwo :) 
Aż się chce lepić bałwanka, ja osobiście jeszcze tego nie zrobiłam, ale mam ochotę jednego zrobić w tą zimę. 
Chciałabym wam polecić film , a mianowicie " Trzy metry nad niebem " , jest to melodramat, opowiadający historię dwóch zakochanych nastolatków. Ja osobiście się w filmie zakochałam.Więc jeśli ktoś lubi oglądać filmy takiego gatunku to polecam i życzę miłego oglądania. :)
Teraz zaprezentuje wam sweterek, bardzo ciepły i milusi, który ukradłam mamie :p, pochodzi ze strony www.Mart of China.com


 

 
 
sweaters - www.Mart of China.com / shoes - www.Merg.pl / legginsy - Sh
 



Pozdrawiam Isabell :)

13 komentarzy:

  1. Jeśli spodobał Ci się film "3 metry nad niebem" to polecam jego drugą część "Tylko ciebie chcę" :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweterek, ile śniegu już u Ciebie, wow :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj niestety spad deszczyk i już prawie tego śniegu nie ma ;<

      Usuń
  3. Ale piękna zima! Jestem w szoku, bo u nas dzisiaj pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweterek, nie źle u Ciebie napadało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia !
    i śliczny sweterek

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sweterek w wojskowym klimacie, oj Lubię :) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweterek jest świetny :) wspaniałe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja "Tylko ciebie chcę" nie polecam, bo wolę zestawienie Babi + Step :P
    a mogę zapytać którą wersję oglądałaś? Hiszpańską czy Włoską? Szczerze, ciężko mi ocenić która lepsza, ale chyba jednak oryginalna z 2004 <3
    Pamiętam jak przeczytałam książkę po raz pierwszy - byłam tak zakochana w tej historii że nie mogłam się doczekać aż będzie film, po czym się okazało że już dawno jest, a później wyszła kolejna wersja :D
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger