16 komentarzy:

  1. Lala dla mnie Ty jesteś artystką kompletną brawo za odwagę w tworzeniu przedostatnie zdjęcie jest super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak wygląda strzelec ? :-) bo to mój znak :-)
    Rewelacja !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz ewanka, mam tylko 4 projekty, niestety nie ma tam strzelca :)

      Usuń
  3. Nieziemska stylizacja. Podziwiam,świetnie :)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, jestem pod wielkim wrażeniem. Cały czas podobały mi się Twoje projekty, ale teraz to mnie mega zaskoczyłaś. Super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dalej jestem pod wrazeniem!! na żywo jeszcze lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana :)) Nawet nie wiesz, jak ucieszył mnie komentarz od Ciebie. Coraz bardziej przekonuje się, że przerwa w blogowaniu to same minusy - kawa z Tobą byłaby na pewno bardzo interesująca. Przejrzałam to, co zaprezentowałaś w ramach Off Fashion i jestem pod wrażeniem - jest naprawdę szalone :D Powiem Ci, że widziałam Twoją różową kreację w Kielcach i skomentowałam znajomym, że bardzo mi się podoba i jest fajnie wykonana. Ale nie miałam pojęcia, że to mojej blogowej znajomej!

    Eh, trudno. Mam nadzieję, że za pół roku znowu wystartujesz bo pomysły masz wystrzałowe i... być może się zobaczymy! Całusy i dziękuję za miłe słowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :)cenię ludzi z pasją a ty jesteś młoda, zdolna, masz talent i warunki, korzystaj bo czas przecieka przez palce bardzo szybko a twoje cele mnie zachwycają :)) Ale sobie smarujemy, myślę o offie, zobaczymy, może będzie kawa w Kielcach, było by miło :)

      Usuń
  7. Kochani dziękuje wam za wszelkie komentarze, pozwolę sobie przemilczeć te projekty, bo chciałabym się z nimi pożegnać. Czas na nowe projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I love this blog!!

    In my blog giveaway mustang:http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/2012/12/sorteo-box.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger