33 komentarze:

  1. Straszne.Przerażające.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) aż trudno uwierzyć jak straszne są anonimy :))dal was wszystkich jednak lepszego roku i więcej optymizmu życzę

      Usuń
  2. zabójcza. W moim ulubionym kolorze i jeszcze intrygująco błyszczy. Super.
    Tylko futerko mi nie bardzo pasuje.
    Szczęśliwego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję, a z tym futerkiem to taka faza, najchętniej do wszystkiego ubrała :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah. Diva... i oby nigdy nie zabrakło ci pomysłów, kochana...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz w niej bardzo... Obłędnie! Na pewno nie da się Ciebie/ sukienki nie zauważyć i przejść obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hollywoodzka kreacja :) I Tobie wszystkiego naj naj w nowy roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kreacja jest piękna, pewnie byłaś królową balu:) PS. Textilmar - teraz ma fajną przejrzysty sklep, w końcu :)Fajnie się przegląda.

    OdpowiedzUsuń
  8. hej,
    mam nadzieję, że to był jakiś bal tematyczny, albo bal przebierańców, w każdym innym wypadku to skrajne bezguście...
    a jeśli chodzi o dodatki, wyglądasz jak dziewczynka z podstawówki obwieszona zdobyczami z odpustu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś ktoś mądry powiedział że o gustach się nie dyskutuje,też nie każdy taka suknię może założyć.

      Usuń
  9. u lala ! :) piękna kreacja.
    Wszystkiego dobrego w tym Nowym 2013 Roku :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka, też zastanawiałam się nad jej uszyciem :)To model 105 z Burdy 11/2009 prawda?
    http://www.osinka.ru/Zhurnaly/2009/burda/burda_11/slides/12.html

    pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie miałam dziwne wrażenie że gdzieś ją widziałam :-)mam tą burdę akurat :-)

      Usuń
  11. Nie wiem dlaczego, ale dół sukienki skojarzył mi się z prezentem :)
    Uwielbiam taką krwistą czerwień, a jej połączenie z tym futerkiem- boskie!

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja:) wyglądasz ZNIEWALAJĄCO ! brakuje tylko czerwonego dywanu!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. bransoletka oraz futerko na wierzchu :) Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  14. szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW!pięknie!!
    pozdrawiam i
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Suknia niezbyt, nie w moim typie, ani krój ani materiał, za to makijaż wygląda całkiem zacne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. M.Ortycja zauważ że mamy dwa odmienne gusta co do ubierania, po za tym że jestem od ciebie co najmniej dwa razy starsza. Ale przynajmniej lubimy obie mocny makijaż :)

      Usuń
  17. Jak diva:)
    Kochana życzymy Ci dobrego Nowego Roku pełnego szczęśliwych chwil, realizacji planów i wieeelu kreatywnych projektów:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje kochane kolory świetnie mła

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ ta sukienka jest przepiękna, a ty w niej wyglądasz rewelacyjnie! Wszystkiego dobrego Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszysz moje oczy zawsze:)Przepiękna,jedyna w swoim rodzaju:*
    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękuję Wam wszystkim za komentarze i za życzenia, zawsze z utęsknienie czekam na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ogólnie stylizacja podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Lala dużo sukcesów w Nowym Roku wyglądasz super w tej sukni

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja jestem pod wrażeniem! Wyglądasz po prostu zniewalająco, jak już ktoś wspomniał, sądzę że byłaś największym zjawiskiem (oczywiście w sensie pozytywnym) na balu sylwestrowym. Suknia iście z imprez Hollywood na najwyższym poziomie. Idealnie dopasowane dodatki. Super. Ktoś z pewnością przyczepi się do tego, że suknia się błyszczy, bo sam początkowo byłem sceptycznie nastawiony, ale przyznaję, że całość broni się sama. Nie zwracaj uwagi na komentarze przepełnione nienawiścią - to czysta zazdrość :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger