green

No cóż koniec świata nie nadszedł. Jednym słowem wszystko toczy się dalej po staremu. Zima w pełni, przygotowania świąteczne też, tylko ja gdzieś daleko od domu oglądam wszystko jak by przez szybę.
Dzisiaj chciałam wam pokazać moją zieloną sukienkę, ale niestety pogoda taka że nie odważyłam się zbytnio rozebrać.
Za to przy tych mrozach, jestem wielką wielbicielką ubierania się na cebulkę, podkoszulek, ciepła sukienka, ciepły sweterek, płaszczyk i kożuszek, no i jeszcze cieplutkie rajstopki :)
I większość w tonacji zielonej, ponoć to kolor nadziei, może lepsze jutro...









płaszczyk - Simple / czapka, szalik - Mohito / sukienka - project by LaLa / torebka - project by LaLa

Pozdrawiam z daleka, wasza LaLa :))

43 komentarze:

  1. Do twarzy Ci w tej zieleni, ładnie to wsystko ze sobą zestawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie wyglądasz w tej zieleni - zdecydowanie Twój kolor! Wesołych Świąt Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tobie również spokojnych Świąt :)

      Usuń
  3. śliczne zestawy! w pierwszym jestem zakochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łaaaa, czadowe kolczyki i przepiękne butki! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie wyglądasz :) kolczyki są super

    OdpowiedzUsuń
  6. Lala, Kotek, te butelkowe okołoturkusowe westchnienia i BUTY, jak ja kocham Twoje buty no!
    I Chciałabym Ci gwiazdkę z nieba na święta zerwać i rzucić pod nogi :)
    ******** całusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Maryś, tobie życzę również spokojnych i szczęśliwych :)

      Usuń
  7. Fajnie to wszystko razem wygląda a te odcienie zieleni to twój kolor jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie Twój kolor! Pięknie!:) Wspaniałych Świąt! Niech będą wytchnieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie, płaszcz i etola REWELACJA

    WESOŁYCH ŚWIĄT !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Plaszczyk jest boski, wspaniale pasuje do Atenach włosów!
    A to masz pod spodem- mistrzostwo swiata!

    OdpowiedzUsuń
  11. O jak ładnie blondynce w niebieskim :) w zieleni również.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie sądziłam, że ten odcień zieleni tak fantastycznie współgra z blond włosami. botki mega :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję wszystkim za komentarz :) jesteście cudowni :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wpisy pojawiają się na blogu tak często, że mam wrażenie, że codziennie wyglądasz tak perfekcyjnie jak na zdjęciach, tylko trochę mało tę sukienkę pokazałaś! Podziwiam i pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuś, staram się nie wiać pustkami, mogłabym codziennie robić nowe wpisy :), sukienki nie pokazałam, bo jednak było trochę za zimno :)) pozdrawiam

      Usuń
  15. pewnie się będę powtarzać ale pięknie wyglądasz w tym zestawie - ta butelkowa zieleń jest przepiękna a z niebieskim świetnie pasuje. Uwielbiam ten kolor...
    Ładnie dziewczęco i kolorowo wśród szaroburości dookoła

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny blog! Obserwuję i życzę wesołych świąt :)

    Jeśli masz czas to zajrzyj do mnie ♥
    imemmanuelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne płaszczyki!!!
    może obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  18. dopasowałaś kolory do pasemka. super.
    ah, zazdroszczę kreatywności =]

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne wdzianko, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, zakochałam się w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie a skąd masz te extra kolczyki ?? cudo! Wesolutkiego dnia świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie :) a skąd masz te cudne kolczyki? super są ! Wesolutkiego dnia świątecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. margarett te kolczyki kupiłam w małym butiku w mojej miejscowości, pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
    2. o kurcze no to nie zakupie takich :D cudowne są ! mega pasują do stylizacja!

      Usuń
  23. kolczyki są rewelacyjne, muszę takie mieć ;)
    bardzo podoba mi się tutaj więc dodaję Twojego bloga do obserwowanych. Będę teraz zaglądać tu dosyć często ;p Zapraszam także do mnie. Na moim blogu przeważnie zamieszczam posty z serii D.I.Y. Może coś przypadnie Ci do gustu
    pozdrawiam AnkaKoper :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna stylizacja, podoba nam się jej kolorystyka.
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek oraz gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger