Cape

Już od dłuższego czasu myślałam o uszyciu nowej peleryny.
Model wybrałam z Burdy, małe zmiany, zamówienie na tkaninę w Texilmarze, wełna parzona + podszewka.



Sama tkanina bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, intensywne kolory, przyjemna w dotyku, ładnie się prezentowała i dobrze szyła, godna polecenia.
Za to o dziwo miałam problem z guzikami. Cóż moja miejscowość jest raczej nie wielka ale jest kilka pasmanterii, ale tylko jedna z guzikami. No właśnie wybór taki jak kot napłakał, ale Pani obiecała że wkrótce będzie miała dostawę i takie guziczki powinna mieć.
No, no oczywiście bo ja nie mam co innego do roboty jak co chwilę biegać do Pani sklepu i patrzeć za guzikami ?
 Odłożyłam prawie skończoną pelerynę i postanowiłam poczekać na guziki, w końcu w realu można je dotknąć i przyjrzeć się z bliska.
No i nie zawiodło mnie moje przeczucie, za drugim razem też nie było z czego wybierać więc niech żyje internet!! 
Dla was mam już ją gotową, wyglądam troszkę jak ten Kermit.
Pewne jest że gdy wyjdę na ulicę w tej pelerynie nie przejdę nie zauważona :)
















cape - LaLa
torebka - project by LaLa

pozdrawiam LaLa :)


zdjęcia - Iska K.

41 komentarzy:

  1. Cudna!!!!Piekny kolor, niepowtarzalna, IDEALNA!! Chce taka!!! Nie, nie taka! Chce JA!! Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, mówisz i masz, jak chcesz mogę Tobie ja odsprzedać? Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Naprawde??? Podaj prosze szczegoly na maila 9anias9@gmail.com , jaki to mniej wiecej rozmiar i oczywiscie jaka cena! Buzka.A

      Usuń
  2. Wow! Świetna! Piękna! I ten kolor - boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! jakoś nie mogłam sie przekonać ale wygląda też że jest wygodna, te dziurki na ręke!! super.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniała energetyczna zieleń
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna peleryna! A Ty byś nie przeszła ulicą niezauważona, nawet w worku jutowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie:)
    a skąd ćwiekowana bransoleta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoleta z allegro, ale nie polecam plastikowej bo farba schodzi :(

      Usuń
  7. Też marzyła mi się peleryna, nawet kupiłam na allegro tkaninę, tyle, że okazała się zbyt cienka. Twoja prezentuje się wspaniale, przede wszystkim super kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne peleryna :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej piękna peleryna, zazdroszczę,że tak potrafisz uszyć sobie coś sama i możesz mieć to czego nikt nie ma, pozdrowionka dla tak zdolnej krawcowej Tosia

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie noszona i do tego zaskakująca podszewka super!!! czy ta torebka była już pokazywana wcześniej? - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak ta torebka jest z tego lata :), dobrze pamiętasz :)

      Usuń
  11. Mój mistrzuniu-uwielbiam Cię! <3 Peleryna jest obłędna:)I ten kolorek,plus złote guziki-love!:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż tu więcej dodać, jak komentarze nade mną wszystko dokładnie opisują? Może się i powtarzam, bo pisałam Ci to chyba nie raz na Modnej, ale jesteś genialna :D tak się przyglądam i przyglądam, czyżby to były te same botki, które ja mam? u Ciebie mi się jakoś bardziej podobają, chociaż byłam nimi zachwycona, jak je kupowałam jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, do geniuszu mi daleko ale staram się być idealna, tzn. próbuję dążyć do doskonałości, choć to właśnie te niedoskonałości są czasami bardzo piękne ( ale po filozofowałam :)) , co do tych botków to są świetne, kupiłam sobie je na Mikołaja, mogę chodzić non stop, bardzo wygodne.

      Usuń
  13. Dziękuję wam za komentarze, zawsze uwielbiam je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna. Ładnie ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sesja i ten kolor pasuje ci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna peleryna! I podziwiam za samozaparcie bo ja na taką zimnicę wychodzę tylko w puchówce i butach Ecco z membraną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w ten dzień nie było tak okropnie zimno, za to pod pelerynę można założyć jeszcze gruby sweter i moze być całkiem przyjemnie :)

      Usuń
  17. Wygląd dnia wybrany przez użytkowników MODNAPOLKA.pl gratulujemy!!!

    http://modnapolka.pl/look/51934/title/cape

    OdpowiedzUsuń
  18. no płaszczyk nie powtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jest piękna a kolor rzeczywiście kermitowy, podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna peleryna i przede wszystkim świetnie dobrany kolor na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  21. no to Ci wyszło... bezbłędnie!!! i do tego super kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! piękne szycie. Dzięki za Textilmar :-) - jeszcze tam nie zagladałam , a też lubię coś zrobic w "selfserwisie" .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie Ci w tym kolorze:) Energetycznie! I ta podszewka w misie, super!:D Świetna peleryna.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam peleryny:) w tej zdecydowanie wzbudzisz podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  25. peleryna!!! ale fajna:) i jaki oryginalny kolor. super!

    OdpowiedzUsuń
  26. to będzie jeden z moich najgłupszych komentarzy, ale, ale...ta peleryna jest bosska i podszewka wymiata. Zamówiłam podony materiałw tym samym sklepie..niech no on tylko przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna ta peleryna i bardzo do twarzy Ci w zieleni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger