Jil Sander



Zainspirowana Jil Sander, postanowiłam stać się posiadaczką podobnego zestawu. Jak zrobić  taki   t-shir, bluzkę pokazałam wam już wcześniej tu.
Spódnicę uszyłam z dwóch warstw bawełny, pierwsza warstwa to cienka bawełna, którą mam z sklepu Texstilmar, a druga warstwa jest troszkę grubsza.
Dlatego że jestem niska, postanowiłam uszyć ją krótszą, niż oryginał.
A tak to wygląda w mojej wersji co o tym myślicie ?









t-shirt - project by LaLa / DIY
spódnica - project by LaLa
okulary -Asos



Całuję was, LaLa  :)




zdjęcia Marcin K.

43 komentarze:

  1. I takie kiecki właśnie lubię :D
    Ponadczasowe, kobiece, zwiewne, sexy.

    I te buty są fantastyczne! Może to dziwne pytanie, ale czy one są wygodne przy normalnym użytkowaniu? Mierzyłam jakieś, ale 2 minuty w sklepie to za mało na ocenę. I jakoś nie mam odwagi kupić choć widziałam kilka super modeli :)

    Intryguje mnie co Pani ma na włosach, we włosach, z włosów zrobione :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :), co do butów to raczej nadają się tylko na wielkie wyjście, raczej nie należą do wygodnych ale ja umiem w nich chodzić, praktyka czyni mistrza :)
      Co do włosów, to jest taka treska, więcej postaram się napisać o niej w następnym wpisie.

      Usuń
  2. Super zestaw, ja nie nosze takiej długości kiecek, ale do tych szpilek wyglądasz w niej super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz mega kobieco:) Zestaw jak od Jil Sander;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw!!!!! Spódnica rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super koszulka,super spódnica i super fryzura 3xsuper!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz kolejny potwierdziłaś swoja oryginalność!
    genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje trzecie zdjęcie to normalnie złapałabym Cię w tym lesie i zjadła!!! Super . Bardzo mi się podoba. No i biało jest ...a ja kocham białe rzeczy szczególnie latem. O bluzce już pisałam a spódnica świetna...moja ulubiona długość :) Niby prosta ale świetna. Ale mam ale do butów...bardzo fajne...tylko na Twoich nóżkach wyglądają tak gigantycznie. A fryzura...normalnie zjadłabym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha - ja bym ją zjadła na tym ostatnim!!!
      tak czy siak zjadłabym ją też - wygląda nieziemsko
      do butów nic nie mam - zabrałabym jej z szafy, bo nie mam białych kurcze! ;))))))))

      Usuń
    2. Wiesz że mam fioła na punkcie dziwacznych butów, bardzo chciałabym posiadać takie zwykłe szpilki, ale nie wszystko na raz :)

      Usuń
    3. Zauważyłam :) ale mi nawet nie chodzi o to, że byty mi się nie podobają, ja też mam bzika na punkcie butów..no może mniej nazwijmy oryginalnych niż Twoje :) ale jakby wszystkim to samo podobało na samym sobie to nie było by ciekawie:) ...tylko jakoś tak delikatnie w tych bielach wyglądasz :) ale żeby nie było - podoba mi się :) A poza tym zapraszam żebyś zerknęła do nie na ankietę w pasku bocznym. http://lolajoo.blogspot.com/ :)

      Usuń
    4. aaaa Maryśku na tym ostatnim to był nie jadła tylko poszła głęboko w las...totalnie nie moje klimaty ..suknia jeszcze super...ale jak widzę jeansową kamizelkę lub kurtkę to mnie trzepie...tak koszmarnie w takowych wyglądam...albo przynajmniej tak mi się wydaje że nie pałam do nich sympatią.

      Usuń
  8. Bardzo fajnie :) ale jednak wolałam gdy byłaś RUDA - mrauuu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak znudzi mi sie ciągłe farbowanie odrostów, bo szybko mi włosy odrastają to może wrócę do rudych :)

      Usuń
  9. Ty to jesteś chodzącym oryginałem:) Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudnie ;)

    http://amadellaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszulka nadal mi się podoba i zdania nie zmieniam... wrażenie robi! :)
    a mam sentyment do Picasso, bo mój brat kiedyś malował i jeszcze jak mieszkaliśmy razem, to namalował jeden z jego obrazów jako pierwszy w oleju, który później dłuuuugo wisiał w moim pokoju.

    Do grzywki zdania nie zmieniam - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS - lubię kiedy jesteś często na blogu

      Usuń
    2. Starm sie często bywac gdy tylko to jest możliwe, ale gdy jestem przy maszynie do szycia to nie jest takie proste i wtedy są dłuższe przerwy, dziękuję :)

      Usuń
  12. Świetny zestaw! Brakuje mi takiej białej letniej spódnicy :)
    I kolor włosów i fryzura też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie - jest to najlepsza Twoja stylizacja jakie widzialam dotad na blogu! A do teog jeszcze sobie sama uszyłas i pomalowałas. Poza tym zdjecia sa super zrobione, mozna wiedziec, jakim aparatem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, kupiłam właśnie nowy sprzęt i jestem strasznie zadowolona, jakosć nie ziemska tylko musze jeszcze nad tym popracować, Nikon D5000, pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Świetnie, bardzo kobieco, taka biała dama z Ciebie....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna stylizacja! Buty rewelacyjne! Idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. sam wyglądał średnio, ale na tobie - super! w ogóle świetny zestaw, barrrdzo mi przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję wam wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  18. S U P E R ! ! !

    tez tak chce :)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne .! masz talent .! ;)
    ... i do tego te buty . <3






    Zapraszam do siebie . ;) moze jakies rady na poczatek .? ;)

    http://katarzyna-keiiti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi się podobają i spódnica i bluzka :) oj chętnie widziałabym taki zestaw w swojej szafie... i zazdroszczę umiejętnści chodzenia w takich wysokich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam po raz pierwszy! Stworzylas swietny blog, uwiodl mnie od "pierwszego wejrzenia".. Swietny mix stylizacji i pomyslow wlasnorecznie "uszytych" Cudo!
    A spodniczka swietna! Osobiscie nie lubie przesytu bieli, ale Twoja stylizacja , mimo tego - urzekajaca...
    Bede zagladac do Ciebie. Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu witam i bardzo dziękuję, zapraszam częściej :)

      Usuń
  22. jestem tu 1wszy raz i jestem zachwycona;)! spódnica jest cudna;)! ciekawe czy kiedyś dam radę takiej sprostać;P Pozdr i obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  23. przefarbowalas wloski:) fajnie:)
    swietny zestaw, genialne szpilki

    Zapraszam na konkurs

    www.magdalenamarszalik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. super wyglądasz:)

    http://www.perfectdessous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnio mam hopsa na punkcie białego, więc co by to nie było to mi się podoba ;-D
    pozdrawiam ewanka

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta spódnica jest fenomenalna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Chciałam zaprosić do siebie... właśnie w związku z Twoją bluzeczką myślę, że jesteś osobą, która doceni, bo starałam się bardzo: http://druterele.blogspot.com/2013/04/inspiracje.html i to nie jest spam :-) Pozdrawiam serdecznie.
    PS: mam nadzieję, że odbierasz też komentarze do starszych postów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam serdecznie, mam nadzieję, że odbierasz też komentarze do starszych postów. W związku z powyższą bluzeczką chciałam zaprosić do siebie:
    http://druterele.blogspot.com/2013/04/inspiracje.html :-) Pozdrawiam, B.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger