Moja pielęgnacja włosów

W tym poście chciałbym pokazać produkty które mi sprawdziły się świetnie, poprawiły stan moich włosów, przyśpieszyły ich porost, zahamowały wypadanie.


1. Jakie są moje włosy? 

Jestem posiadaczką długich, prostych, niskoporowatych włosów. Od 3 gimnazjum mam farbowane włosy, które od zawsze farbuje w Salonie Krystyny Gleń . Bardzo ważny jest wybór dobrego salonu, ponieważ nie jedna "fryzjerka" potrafi zniszczyć, spalić, osłabić nasze włosy.


2. Jak określić porowatość włosów?

Określenie porowatości włosów jest ważne pomoże nam dobrać odpowiednią pielęgnacje. Jednym z domowych metod na badanie jest wrzucenie włosa do szklanki z wodą. W zależności od tego na jakim poziomie wody będzie włos po 5-10 minutach będziemy mogli określić porowatość włosów. Jeśli znajdzie się na dnie szklanki mamy do czynienia z wysokoporami, jeśli trochę się zanurzy mamy średnioporowate, a jeśli zostanie na powierzchni jesteśmy posiadaczkami włosów niskoporpwatych. 


3. Mój rytuał.

Włosy rozczesuje Tanger Teezer, na co dzień noszę rozpuszczone lub związane w luźnego koka. Przeważnie unikam wiązania ich w mega mocne upięcia - włosy tego nie lubią. Przed snem wiąże je w luźny warkocz, dzięki czemu włosy w ciągu nocy się nie plączą. Przed każdym myciem włosy rozczesuje, szampon nakładam 2 razy.Tylko nakładając szampon dwukrotnie mamy szansę na usunięcie z włosów wszystkich zanieczyszczeń oraz resztek preparatów do stylizacji. Później nakładam odżywkę na kilka minut, którą na koniec kąpieli spłukuję. Staram się raz w tygodniu nakładać maskę na min. 30 minut, którą później spłukuje samą wodą. 

Włosy myję co 2/3 dni, w dni które tego nie robię używam suchego szamponu: Batiste, Dry shampoo



Trzy zestawy, które u mnie królują:


1. Mowan, megix10 
  • Color saver shampoo with fision keraveg18, sls free, paraben free
  • Color saver conditioner with fision keraveg18, sls free, paraben free.
Po tych produktach moje włosy są aksamitne, czuję się jak po całym zabiegu z BIOLAGE. Jest to zdecydowanie mój numer 1. Niestety ten produkt z tego co się orientuję można kupić tylko w salonie fryzjerskim, nie znalazłam ich nawet w internecie. Ja swoje kupiłam w Salonie Fryzur Krytyny Gleń. 






2. L'Oreal Paris, Elseve
  •  Color-Vive, ochronna odżywka do włosów
  •  Total Repair 5, dwufazowy eliksir, odżywka do włosów bardzo zniszczonych

Używam również :
  • Total Repair 5, szampon regenerujący,
  • Color-Vive 5, szampon ochrony,
  • Total Repair5, regenerujące serum,
  • Total Rapair 5, regenerująca odżywka.



2. Biovax Bambus & Olej Avocado 
  • Intensywna regeneracja maseczka,
  • Odżywka Ekspresowa 7w1 Beauty Benefit, 
  • Szampon - zagęszczenie i pogrubienie włosów.

Po każdym umyciu na wilgotne włosy nakładam olejowe serum
Aussie 3 Miracle Oil:



Proste lub loki:

Włosy prostuje rzadko, ponieważ z natury mam je proste. Nieraz je kręcę używając prostownicy.
Przed tymi zabiegami używam: Loton Professional Spray Do Prostowania Włosów



Polecam również stosowanie suplementów, które sprawią, że włosy przestaną wypadać w dużych ilościach, ich kondycja się poprawi i zaczną szybciej rosnąć. U mnie się sprawdziły, a więcej o witaminach, które polecam w tym poście SEKRET 


Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

2 komentarze:

  1. dla mnie ten suchy szampon to jakas masakra.. strasznie wysusza mi wlosy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z nim nie mam problemów, sprawdza się za za każdym razem

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger