Candy dla szyjących :)

Niedawno obiecałam że zrobię dodatkowe Candy dla szyjących, dzisiaj z okazji świąt zapraszam was do zabawy, kto chce może wziąć udział w losowaniu.
Zasady są proste.

1. Zostawić komentarz pod postem.
2. Napisać co myślicie o blogu ;)
3.Ogłosić na swoim blogu o moim candy, wkleić na bocznym panelu mój obrazek wraz z linkiem do mojej strony.
4.Dołączyć do moich obserwatorów :), polubić mnie na fecebooku.
5.Zostawić swój adres e-mailowy do kontaktu.
6.Napiszcie też co byście uszyli z tych tkanin :)

Zabawa potrwa do maja,te tkaniny, których pozbywam się z ogromnym żalem, mogą być wasze.
Osobę wylosowaną powiadomię osobiście :)



Wesołych Świat życzę wam wszystkim i miłej zabawy :)

xoxoxo LaLa

ps. Candy zostaje przedłużone do końca maja :)

42 komentarze:

  1. Ale jaja chyba jestem pierwsza :-)
    Co myślę o blogu, chyba dobrze myślę, bo mam go w ulubionych blogach, zaglądam za każdym razem gdy coś nowego się tu pojawia, może nie udaje mi się zostawiać za każdym razem posta, ale to dla tego że mi się spieszy do maszyny :-)
    Obserwuje cie już od dawna, FB polubione :-)
    A co do materiałów, spódnica, sukienka bluzka na pewno wykorzystam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki kochana, widzę że z tym szyciem masz jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lala - od dawna już się zachwycam, przysłała mnie Kura na pomoc synowi tej Pani, która nie ma bloga, no a zostałam - bo Twoja fantazja nie zna granic - ja muszę tkaninę pomacać i poprzykładać zanim wiem ;)
    Ale nie zapisuję się na "oskubanie" Cię z tak cennych skarbów - tylko świąteczny uśmiech zostawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuje się :) podoba mi się u Ciebie ta orginalność w tworzeniu kreacji, podziwiam Cię za tą odwagę i pasje :)
    Z tkanin uszyłabym... z tej białej zapewne sukienke a z reszty pewnie spódniczki, które ostatnio pokochałam ;)
    Obserwuje od dawna, banerek wklejony mój blog: http://handmadeandstyle.blogspot.com/
    mój mail: caro163@wp.pl

    Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością się zapisuję:)blog super oryginalny i jedyny w swoim rodzaju-niesamowite pomysły ma właścicielka:)a z tkanin można uszyć wszystko:bluzeczkę, sukienkę na pewno się przydadzą:) Obserwuję bloga więc zostaje tylko wklejenie banerka u mnie;)Pozdrawiam serdecznie:)a mój email: kreatywna.gonia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja też dołączam do Candy :)
    Obserwuję już od jakiegoś czasu. Na facebooku nie znalazłam, jeśli mogę prosić o link to polubię. Post na blogu i obrazek z linkiem z boku też są :)

    Bloga lubię za dużą kreatywność. Przyznam że nie wszystkie kreacje przypadają mi do gustu, ale niewątpliwie z każdej można czerpać inspiracje.
    Nie wspominając już o Twojej ciekawej prezentacji strojów i niesamowitej indywidualności.

    Kocham materiały i widząc je od razu snuje wizje ;) I tym razem już widzę z tych materiałów koszulę, bluzki, i sukienki :) Na pewno pochwaliłabym się nimi na blogu. Przyznam że rozbudziłaś moją wyobraźnię !!

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. hym...super ciekawa jakość zapraszam do mnie ; ))
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Z dziką przyjemnością obserwuję Twojego bloga i to z kilku powodów. Po pierwsze piękne rzeczy szyjesz, inspirujesz, masz ogromne serce i w ogóle... przestaję już słodzić ;-)

    Co bym uszył? Ciężko powiedzieć, bo z reguły rzucam tkaniny na stół i patrzę co do siebie pasuje, chodzę potem kilka dni i myślę jak je zestawić. Ale tu widzę spódnicę dla mamy i mnóstwo toreb! A może po bliższym zapoznaniu się coś męskiego wyjdzie? ;-) Kto wie...

    bartas.de@gmail.com

    Pozdrawiam i dziękuję za organizację tak fajnego Candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bartas De - dzięki za tak miłe smarowanie, i tak po miedzy nami, kiedy zobaczę twoje dzieła krawieckie? proszę.....

      Usuń
  10. un blog genial!!!te sigo
    elarmariodemamen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i lubię na fb i informuję na blogu ;)
    maul: vila.elistrand@gmail.com

    Jak pod poprzednim candy napisałam, mi się Twój blog bardzo podoba i Twoje prace. Wszystko jest naprawdę z wysokiej półki i żal bierze, ze częściej i więcej nie można pooglądać Twoich dzieł. :)

    Co bym uszyła? :D Hah, nawet nie śmiem myśleć o tym, bo obecnie uczę się podstaw podstaw - szycie to moje marzenie i dzisiaj zaczynam swą przygodę. Nie posiadam żadnych tkanin z których mogłabym coś uszyć, więc taki zestaw startowy (choć widzę, że za łatwe w obyciu tkaniny w nim się nie znajdują ;o) przydałby się bardzo mocno. :) Z fioleciku od Ciebie marzy mi się luźna, zwiewna spódniczka na ten wiosenny czas - ale to pewnie za rok by powstała. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no i się zgłaszam :) A tak jak już po trochu słodzę na bieżąco to i tym razem posłodzę, lubię tego bloga, bo zawsze mnie czymś zaskoczy. Połowy rzeczy bym nie włożyła na siebie, bo że się tak wyrażę nie są w moim stylu..ale nie szkodzi mi ich podziwiać, bo uważam że są naprawdę ciekawe.a nic mnie tak nie smuci jak szarość i nijakość na ulicy..a tu tego nie ma, oj nie!!!
    krzakjoanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja zapisuję się na tak fantastyczne Candy! Twój blog czytam, obserwuję, komentuję, bo lubię i to bardzo, podziwiam, zachwycam się...
    dlaczego? - bo fascynujesz mnie oryginalnym spojrzeniem na wizerunek kobiety, odwagą i nonszalancją, niekonwencjonalnym połączeniem tkanin i dodatków,
    a co bym uszyła z dołączonych tkanin? prawdę powiedziawszy jeszcze nie wiem, przed użyciem lubię dokładnie przyjrzeć się tkaninie, dotknąć ją, sprawdzić czy i jak bardzo się rozciąga, jak reaguje na mięcie, czy odkształca się po rozłożeniu... a wtedy pomysł sam się pojawia w głowie!

    thimblelady@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie się zgłaszam, choć nie mam szczęścia w losowaniach ale zawsze próbuję, kiedyś udać się musi. Odwiedzam Twój blog regularnie bo masz niesamowite pomysły i talent, łączenie kolorów, tkanin, przerabiania no i rysowania...czego tak po cichu zazdroszczę.
    Z tkaninami bym poszalała, na pewno sukienka lub sukienki ale nad formą odzieży to juz się zastanawiam jak mam w łapkach. Pozdrawiam:]

    OdpowiedzUsuń
  15. to ja też dołączę a blog im dłużej go przeglądam tym bardziej mi się podoba anie zawsze skomentuję bo dzieciak i nawał szycia i nie można z niczym zdążyć a że szyję aniołki więc te tkaniny dostaną
    skrzydeł;-)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dla szyjących to ja też się piszę :)
    Mi się podoba dużo rzeczy, najbardziej sukienki twojego projektu.
    Ja bym uszyła z tych tkanin jakąś spódniczkę, bluzkę i napewno jakieś spodnie takie 3/4 lub przed kolano.
    A wogóle oglądając te projekty wyobrażam sobie jak one by wyglądały na mnie :) i czy byłabym zdolna do uszycia takich, ale raczej nie :( za trudne jak dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ustawiam się w kolejce....
    Co do bloga- obserwuję od początku mojego bloga, jest niesamowity i inspirujący. Szyjesz rewelacja- gratulacje. Masz niesamowity talent.
    Z tkanin- na pewno jakaś kiecka i bluzka- styl klasyczny, elegancki.
    Warunki spełnione, mail: biuro@passionday.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Ustawiam się w kolejce....
    Co do bloga- obserwuję od początku mojego bloga, jest niesamowity i inspirujący. Szyjesz rewelacja- gratulacje. Masz talent...
    Z tkanin- na pewno jakaś kiecka i bluzka- styl klasyczny, elegancki.
    Warunki spełnione, mail: biuro@passionday.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję Twój blog od jakiegoś czasu, lubię do Ciebie zaglądać bo pięknie szyjesz, pięknie o szyciu piszesz no i nauczyć się mogę od Ciebie wielu rzeczy. Zapisuję się na Twoje Candy bo choć materiałów u mnie cała szafka to nowe też się zmieszczą. Co z nich uszyję? Trudno określić ze zdjęcia co to za materiały a tym bardziej jakie wymiary mają. Jeśli to bawełny lub inny naturalny materiał to pewnie coś letniego. Jedno mogę obiecać jeśli je wylosuję uszyję coś z nich i pokażę na blogu.
    anko58@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się :) w Twoim blogu (oprócz tego, że wszystko mi sie podoba) podoba mi się recycling, bo dzięki temu nie musowo wyrzucać złych ubrań czy kupować za dużych. Podpatruję, i myślę sobie że fajnie, jest to bardzo pomocne :)
    oczywiście u mnie banerek jest, obserwuję jako OliwkaEwka, Lubię na fb jako Oliwka D. mój mail kochamsztuke@wp.pl
    a z tych tkanin które sa śliczne (wiem, czemu nie chcesz sięz nimi rozstać ;) chciałabym rozpocząć moją przygode z szyciem tildy, bo w internecie widzę istne cuda. Oczywiście bez jakiejś sukieneczki nowej się nie obędzie, mam fioła na punkcie takich szytych:) szczególnie jak mogę sobie zrobić projekt ;) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam!
    Jako "anonimowa" obserwatorka ciągle jestem w trakcie oglądania starszych wpisów. Podziwiam (nie tylko z okazji candy) sposób zastosowania wzorów ale jestem największą fanką spódnic z tiulem.
    Co do zastosowania tkanin trudno o wypowiedź dopóki nie poczuję ich faktury, może kimonowa letnia bluzka lub sukienka.
    Pozdrawiam!
    sgoosia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zadziwiasz, zachwycasz, inspirujesz. Trzy słowa, a mówią wszystko o Twoim blogu. Uwielbiam Twoje projekty. Nie da przejść się obok nich obojętnie. Mają w sobie coś, co przykuwają wzrok. Podoba mi się Twój styl pisania, zawsze prosto i konkretnie.

    Na Twojego bloga trafiłam przypadkowo dzięki Google (od razy przejrzałam wszystkie wpisy i dodałam do obserwowanych :)). Szukałam jakiś inspiracji. Trafiłam na żółtą spódnicę (http://maniaszycia.blogspot.com/2011/12/baskinka.html), która mnie zachwyciła i zainspirowała. Zapragnęłam też mieć taką samą, no i widzę, że biały materiał nada się do miej. Widzę też fajne tkaniny na bluzkę, torbę i spódnice.

    marlena.zy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. I will follow your blog...

    Mery

    OdpowiedzUsuń
  24. Very nice gift, I hope for the best.
    clothes for my kids :)
    hugs
    Gerda
    nadorgerda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Co bym uszyła...hmmm najprawdopodobniej sukieneczki dsla córci bo ona strasznie lubi w nich chodzić :) z "resztek: uszyła bym jej tildowe ubranka :) Co prawda nie dorównuję ci nawet w połowie talentem i "zazdroszczę" w pozytywnym tego znaczeniu :)
    Pozdrawiam http://cohenna.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeżeli jeszcze można się zgłaszać to ja też jestem chętna. Od jakiegoś czasu oglądam Twojego bloga, dopiero od niedawna założyłam swojego. :) Uważam, że masz talent i tworzysz bardzo oryginalne rzeczy. Z tych tkanin uszyłabym na pewno sukienkę i może jakąś spódnicę. :)
    Tutaj mój adres e-mail: gienka85@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madeline :), oczywiście że można się zgłaszać, z powodu nawału pracy, którego nie wzięłam pod uwagę muszę przedłużyć Candy :)

      Usuń
  27. Jeśli jeszcze można to i ja skorzystam z takich cudowności.
    Twój blog, hmm jest kolorowy, zaskakujący i bardzo odważny. Krótko mówiąc piękny i bardzo inspirujący. A co bym uszyła z tych materiałów. Na razie nie wiem, najpierw musiałabym je dotknąć, poczuć ich strukturę, zobaczyć ile ich jest, a w tedy zdecydować co z nich powstanie. Banerek ląduje u mnie na blogu. Pozdrawiam http://maxii-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyników jeszcze nie widzę, więc też chętnie bym dołączyła. Blog bardzo mi się podoba. Szczególnie Twoje recyclingowe pomysły!
    Co bym uszyła z tych tkanin? Widzę tam coś z haftem, fiolet, coś z zielenią i jakieś graficzne wzory... U mnie byłaby z tego bluzka-motyl, koszyczki i inne dekoracje do kuchni, a pewnie też - po dodaniu kilku drobiazgów - jakiś obrazek-aplikacja...
    Baner na moim blogu http://otomojabajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Dziękuję wam bardzo i Candy przedłużam do końca maja :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znalazłam Twój blog przypadkiem i wczoraj zamiast pójść spać to siedziałam i czytałam starsze wpisy. Blog bardzo mi się spodobał. Istne szaleństwo szycia :)
    Na candy się zapisuję i intensywnie myślę co bym uszyła. Myślę i nie wiem. Wiem tylko, że coś dla siebie. Ale o tym co uszyję zwykle decyduję po dotknięciu tkaniny.
    Serdecznie pozdrawiam i blog dodaję do ulubionych :)
    dorfi123@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zapisuję się i ja obserwuje jako agamlawa1
    na fb lubię jako Agnieszka W
    mój mail agamlawa1@wp.pl
    W dziedzinie szycia dopiero raczkuję i blog jest dla mnie inspiracja do dalszej pracy.Materiały zostałyby wykożystane do uszycia letniej sukienki

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo podoba mi się Twój blog
    opisia@gg.pl
    obserwuję, lubię na fb jako Paulina Olimpia ....
    na razie nie wiem co bym uszyła, ale z pewnością podzieliłabym się moim dziełem na blogu: http://zpamietnikaolimpii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ojojoj dlaczego ja się tu jeszcze nie ustawiłam?:D Zgłaszam się oczywiście chętnie! Myślę, że uszyłabym z nich sukienki, może spodnie alladynki - ale na pewno nie będą tak kreatywne, jak Twoje totalnie oryginalne, odważne, odlotowe i pomysłowe na maxa kreacje i właśnie za to kocham Twój blog:) A nie to co moje zachowawcze i grzeczne pomysły;) Powodzenia w kolejnych projektach!
    A mail: joanka-z@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robisz wspaniałe cudeńka!!!Ja do takich nie mam cierpliwości :)

      Usuń
  34. Niezwykły, kreatywny blog :) Jesteś bardzo uzdolniona.
    Banerek na moim blogu w pasku bocznym www.clarry79.blogspot.com

    Dołączam do obserwatorów bloga i FB.

    Na co bym przeznaczyła tkaniny? :) Na okładki moich notesów, aby również miały taką przepiękną kreacje:)

    Kontakt: sppike@buziaczek.pl

    Buziaki,
    Goga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe przeznaczenie :)

      Usuń
    2. Uwielbiam notesy, a tkaninki by mi się właśnie do nich przydały :) Jak wygram - to mogę stworzyć notes dla Ciebie! :) Będzie to dla mnie czystą i prawdziwą przyjemnością!:)

      Usuń
    3. :):)
      nic już więcej do tego nie powiem, niedługo losowanie :)

      Usuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger