Haftowane kwiaty



 Blouse - Karl Lagerfeld
Ramoneska New Yorker
Skirt - Mango
Overkneeboots - Aliexpress.com
Boots - Mango
Bag - Louis Vuitton






Jak widzicie nie mogłam się zdecydować które buty mam do tego zestawu ubrać. Może mi pomożecie ? Botki czy muszkieterki ?

A trendy na tą wiosnę przypominają mi okres w sztuce tkz. Rokoko. Kwiatowe hafty, które są wszędzie od spodni, kurtek po torebkę i falbany, które powędrowały również na nogawki i rękawy. 
Uwielbiam takie szaleństwa modowe :)

Buziaki :)

17 komentarzy:

  1. WOW! Ale świetny zestaw! Wyglądasz rewelacyjnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cały zestaw jest przepiękny:) jestem zachwycona Twoją kurtką i spódnicą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja. Kurtka jest czadowa :)
    Szkoda tylko, że zdjęcia takiej słabej jakości :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak zdjęcia średniej jakości...mam nadzieje że w końcu mój fotograf znajdzie dla mnie czas i pogoda tez sie poprawi a wtedy to obiecuję że będą i zdjęcia ładne :)

      Usuń
  4. Znakomita kurtka, całość bardzo ładna <3
    Obserwuję - miło mi będzie jeśli wrócisz :*

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialna jest ta kurtka Kasiu! Ja wolę wersję z botkami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacja to absolutny hit! Genialnie skomponowana - super hafty i kolory:)

    Obserwuję!
    Fotografia sposobem - blog o modzie, podróżach i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja na obcasach
    pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Flowers everywhere, I liked the short boats better, though :) So stylish, keep it going

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja!Wyglądasz cudnie!Ja wybieram stylizację z muszkieterkami - dodają pazura i tajemniczości...Pozdrawiam i życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger