Z kokardką






Ramoneska - New Yorker
White blouse - Karl Lagerfeld
black blouse - H&M
Jeans - Mustang
Boots - Mango
bag - Aliexpress.com
sunglasses - Victoria Backham




,,Dzisiaj rano niespodzianie zapukała do mych drzwi 
Wcześniej niż oczekiwałem przyszły te cieplejsze dni 
Zdjąłem z niej zmoknięte palto, posadziłem vis a vis 
Zapachniało, zajaśniało, wiosna, ach to ty 
Wiosna, wiosna, wiosna, ach to ty ..."
-tekst piosenki
Marek Grechuta rok 1987

****
I nareszcie mamy wiosnę. Słoneczko przygrzewa aż chce się wyjść na spacer. Mój spacer odbył się tym razem w ogrodzie mojej mamy :). No może nie jest to najlepsze miejsce do pstrykania miejskich fotek... bo zabrakło budynków i chodnika... za to było dużo słońca i zieleni...

Na co dzień uwielbiam dżinsy te ze streczem najlepiej, do tego elastyczna bluzka i duża torba.

A wy co najchętniej nosicie na co dzień ?

Serdecznie pozdrawiam.

14 komentarzy:

  1. Kurtka mnie oczarowała, boska jest !

    OdpowiedzUsuń
  2. Love these pics, they look great! You will like to see more fashion from here.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny,inspirujacy look:) pozdrawiam Renata

    OdpowiedzUsuń
  4. wow wyglądasz cudownie a kurtki to Ci zazdroszczę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurtka jest super, świetnie wpisuje się w hafciane trendy, a kokarda dodaje elegancji, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz Kasiu, a ramoneska bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tej kurtce i okularach! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super look :)
    Obserwuje i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger