Graue Maus


 

 ciepły sweterek - Madame Lala
sukienka - Madame Lala
buty - AlieXpress
torebka - Zara



Dla mnie nadszedł czas przemyśleń.
Z pewnych przyczyn postanowiłam zrobić sobie przerwę w projektowaniu.
Jeśli można to tak nazwać, to co do tej pory robiłam.
Ogarnięcie krawcowych w ostatnich latach okazało się nie lada wyczynem i nie tylko.
W pewnym momencie poczułam że już nie projektuje a wręcz wytwarzam, przerwa w pracowni pozwoli wrócić duszy do ciała .

KK

zdjęcia - zawsze można na niego liczyć - Piotr Kowalczyk :)


14 komentarzy:

  1. wszystko mi się podoba:) super wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek! Bardzo podoba mi się kolor torebki :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hard reset...coś o tym wiem. U mnie w pracy to samo musieliśmy zwolnić kogoś komu na pracy już nie zależało a tylko psuł atmosferę. Ja też trochę teraz miałem Kate restartu i udało się kilka rzeczy pogodzić i do przód popchnąć. Głowa do góry!!! Najważniejsze że serducho się raduje. PS szarość ładna ale w czerni i czerwieni jesteś boska!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel jak zawsze moge na ciebie liczyć :). Podnosisz na duchu. Spróbuje zrobić sobie przerwę w pracowni, ale nie wiem czy tak do końca mi to się uda, bo jak tylko pamiętam pamięciom zawsze coś majsterkowałam :),ale w zamian planuję podróże, szukanie inspiracji i nowych rozwiązań związanych z projektowaniem. Pozdrowienia dla Dzasty i Antka :)

      Usuń
  4. siwy to mój ulubiony kolor! mega :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I w tym roku zaskoczyłaś buty robią szał do kreacji - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie wyglądasz, kolorystyka rewelacyjna ;) Kozaki i płaszczyk wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blog! Podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej, dopiero niedawno odkryłam Twojego bloga i po przeczytaniu pierwszego posta musiałam przejrzeć, przeczytać kolejne. Bardziej interesują mnie blogi, gdzie mogę podpatrzeć jak szyje się rzeczy proste, dla dzieci, do domu, bo sama dopiero się tego uczę. Jednak jeśli chodzi o profesjonalne szycie to Twój blog jest nr 1 jak dla mnie. Jak patrzy się na uszyte przez Ciebie kreacje to aż samemu się chce taką uszyć. A dziś, choć nie komentuje postów zauważyłam, jest konkurs Gala Twórców 2015 i może warto, by było wziąć udział, bo masz duże szanse na wygraną, a jeśli nawet nie, to może trafisz do takich odbiorców jak ja, które odkryty Cię niestety dopiero 3m-ce temu i których jak mnie, zainspirujesz :-) pozdrawiam cieplutko. Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga bardzo dziękuje, miło mi to słyszeć, poprostu robię to co lubie :).Zaraz się przyjrzę tej gali. Pozdrawiam i zapraszam do mnie ponownie :)

      Usuń
    2. Niestety już jest zapóźni na zgłoszenie, ale podchodzę do takich konkursów bardzo sceptycznie, głosowanie przez sms, nie uważam za rozsądne...ale jeszcze raz bardzo dziękuje, może znajdziesz dla mnie inny konkurs :)

      Usuń
  9. Może masz rację z tymi konkursami, ale uważałam, że miałaś ogromne szanse na wygraną, poza tym gdyby osoby, które nie znają jeszcze Twojego bloga zajrzały, to napewno by zostaly, inaczej się nie da :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger