Modelka


buty - www.labotti.pl

Witam Was moi drodzy. Jak widać żyję i czuję się świetnie. Mała przerwa dobrze mi zrobiła. 
Nie znaczy jednak że przez ten czas nic nie robiłam.
Jak widzicie, próbowałam swoich sił jako modelka.
I uważam że jako 40latka daję sobie świetnie radę.
Chyba zmienię zawód :)

Pozdrawiam Was serdecznie

****
Hello, my dearest. How you can see - I'm feeling great. A little break was good for me. It doesn't mean that I didn't do anything. Look at pictures - I've tried to be a model.
I think as 40-year-old woman, I did great job.
Maybe I'll change my profession
Best wishes!


Madame Lala

14 komentarzy:

  1. Kobieto, pozuj! piękna jesteś! I już Ci chyba nie raz mówiłam, że jesteś baaaardzo sexy! Ciasteczko.
    Stylizacja jako całość nie przekonuje mnie, jakoś nie złapałam koncepcji, każda rzecz trochę z innej abjki, ale z osobna wszystko jest super. Żakietem mnie zmiotłaś, genialny projekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, no właśnie mam problem z czym połączyć ten żakiet, mam jeszcze inne z nim stylizacje. Może one okażą sie bardziej trafne ,

      Usuń
  2. Kochana, uwielbiam Twoje podejście do życia!!! też mam niewiele przed 40tką i tez bawię się w modelowanie czasem. a co!
    oczywiście i żakiet i sukienka - jak zwykle - super:)

    ps. pozdrawiam i zapraszam na moje Walentynkowe Candy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że wiek nie zobowązuje do stawiania sobie granic, a to nie wypada juz ubrać a tego nie wypada juz nam robić. Wygląd i jak się czujemy w głowie i sercu to nasza metryka :)

      Usuń
  3. Zabiłabym, żeby mieć takie nogi :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak jest! Wielkie brawa dla takich dzielnych i pełnych zycia kobiet! Wyglądasz świetnie!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się zaprezentowalas!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No, no :) gratulacje! :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta sukienka i buty mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny żakiet, ale niestety nie na moje "gangsterskie" ramiona:p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger