MISS

Witam was wszystkich bardzo serdecznie. Nie było mnie tutaj sporo czasu.
 Dzisiaj pisze do was , żeby trochę się pochwalić ale także prosić was o pomoc w dalszym sukcesie. 
A sprawa wygląda następująco 13 grudnia w Poznaniu odbył się casting do MISS WIELKOPOLSKI na który odważyłam się pojechać no i się dostałam !  Bardzo się cieszę, od zawsze w sumie marzyłam żeby wziąć udział w takim konkursie i teraz mam swoją szanse. Półfinał dopiero przede mną, miał się odbyć 13 lutego, ale niestety w wyższych przyczyn został przeniesiony na koniec lutego, daty dokładnej jeszcze nie znam. Ze względu na to, że w tym roku będę miała 19 urodziny to startuje już jako dorosła, a nie nastolatka.
I teraz prośba do was chciałabym , żebyście pomogli wybrać mi najlepsze, najładniejsze zdjęcie, ponieważ muszę wysłać 3/4 zdjęcia które potem zostaną udostępnione na fecebooku. A tam potem będzie głosowanie , gdzie liczę na waszą pomoc, ponieważ każdy głos się przyda. Gdy już głosowanie się zacznie napisze tutaj z prośbą do was co trzeba zrobić i jak zagłosować. 
Mam nadzieję, że mogę liczyć na was, to dla mnie bardzo ważne , pomóżcie spełnić moje marzenie :)




A o to kilka propozycji zdjęć, które waszym zdaniem powinnam wybrać?

Pozdrawiam Isabell :) 

32 komentarze:

  1. Dla mnie 2.życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie 3 lub 5.zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 4, 11, 6
    Super, że walczysz o marzenie!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie najbardziej podoba się 5, życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. według mnie mają to coś 1,2,5 pozdrawiam i życzę sukcesu

    OdpowiedzUsuń
  6. Według mnie : 1,3,11,6 .Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie : 1,3,11,6 .Życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, ja bym wybrała fot nr. 4 lub 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. 1, 3, 4 i 6 - te najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej naturalnie i przyjaźnie prezentujesz się na zdjęciu nr 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcie nr 2 jest zjawiskowe! Masz w oczach coś z Madonny gdy była ciut starsza od Ciebie :) Zdjęcie nr 1 także jest piękne. Wszystkie piękne ale te dwa dla mnie są naj, naj, naj :) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. nr 1 - najbardziej naturalne ze wszystkich i zarazem najładniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 1!!!
    piękna jesteś!
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. 5, 6,7,11 i 15, bo są jeszcze ostre ? Reszte jest poPSuta. Dziewczyna jest piękna, więc dlaczego Pan fotograf w tak kiczowaty sposób rozmiękczył ją w programie graficznym ? To na na prawdę kiczowata stylistyka, rodem z prowincjonalnego zakładu foto.
    Wiem, że post jest anonimowy i złośliwy, ale zdjęcia odbiegają stylistycznie od tego co sie dzieje we współczesnej fotografii mody, że aż boli. Mam na półce Urodę z 1991 i tam sa właśnie tak pojechane zdjęcia (choć wtedy używało się nasadek zmiękczających na obiektyw).
    Szkoda takiego piękna na takie kicz (chyba, ze to kicz a'la LaChappelle, czyli intencjonalny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimie , nie pytamy tutaj o stylistykę zdjecia a o najlepsza fotografie na konkurs Miss. Prosze nie mylić z konkursem fotograficznym. Poza tym uważam ze nie sztuka kogoś skrytykować lecz chęć pomocy czy współpracy byłaby tu na miejscu. Może jakaś konkretna propozycja sesji fotograficznej ? Ten blog to nie czasopismo Uroda. Może przydało by się troszkę zdystasować ?

      Usuń
  15. Dziękuje wam wszystkim za te ciepłe słowa i za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  16. 1,11 i 7 :) będę trzymać kciuki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie 1 i 11 są najfajniejsze. Gdybym miała wskazać jedno to chyba 11...

    OdpowiedzUsuń
  18. skoro bierzesz udział jako dorosła to zdecydowanie 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. 1 i 11 (na tym zdjęciu jesteś taka naturalna i piękna :) ) , no 7 też :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Na pewno 11. Cudna jesteś na nim!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcie nr 2 bezkonkurencyjne - jest w nim to "coś". Zdecydowanie nr 2. Poza tym 11- naturalne. Wydaje mi się, że fotki 3,6,7 choć ładne, to się nie nadają, bo zasłaniają częściowo twarz. Trzymam kciuki i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jako była modelka doradzam 1, 11, 6 lub 7 :) Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger