22 komentarze:

  1. Metaliczne boginie :)))
    Super kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!!! Bardzo fajny, kreatywny pomysł:]

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne sukienki i genialne zdjęcia! Chyba nie muszę powtarzać, że uwielbiam Twoje pomysły? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czy musi mi opadać kopara za każdym razem jak się tu pojawiam?? jej no fajne te sukienki. Nie biegałabym oczywiście w nich do piaskownicy...ale naprawdę mi się podobają. Bardzo mi podoba się ta ich dwukolorowość - super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno wielkie wow! Śliczne sukienki i sama sesja bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa sesja i piękne sukienki, w sam raz na takie szczóplutkie dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo bardzo fajne sukienki i świetna sesja, jak z magazynu modowego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. materiał przepiękny ;) sukienki też ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne ! nawet nie wiedzialam ze az tak dobrze bedzie wygladac polaczenie zlota i srebra

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne projekty, wykonanie i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję kochane za wszystkie miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny blog o szyciu tkanin. Zapraszam do naszego sklepu z jedwabiem Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te sukienki....i sesja też cudna :-)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, zajebisty materiał! mam nadzieję, że kiedyś będe mogła złożyć zamowienie hiehie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wszystkich zdjęciach z wyjątkiem pierwszego dziewczyny wyginają się jak mogą. Niezłą miały gimnastykę tak opięte. Brawa dla dziewczyn! Może to pierwsze zdjęcie na końcu zaprezentowane pozwoliłoby ukryć leciutkie zmęczenie widoczne na twarzy brunetki? Sukienki ciekawe choć troszkę przegrywają konkurencję z urodą cegieł i drewnianych belek ale ogólnie fajnie
    pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu tak się składa że sukienki były nie opięte i mały luz ale cieszę się że przynajmniej spodobała się Tobie architektura, przyznam się że to miejsce wyjątkowe i chętnie będę tam wracać na sesje jak tylko mi właściciel na to pozwoli :)

      Usuń
    2. Ups uraziłam bardzo przepraszam i pozdrawiam

      Usuń
    3. Kasiu nie uraziłaś, po prostu prostuję twoją wypowiedź, każdy z nas ma inne upodobania nie moge wymagac by wszystkim podobało sie to co ja projektuję i tu publikuję, więc nie ma dla mnie problemu bo taka jest rzeczywistość, równiez pozdrawiam

      Usuń
  16. WOW!Sukienki są prze-genialne! <3
    Bardzo podobają mi się fotki z sesji:*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger