perły

Internet to ogromne źródło inspiracji. Często zaglądam na tę stronkę: matterofstyle.blogspot.com, a tam ostatnio ukazał się post  gdzie główną rolę odgrywały perły. No i zakiełkowało, może moje perły są skromniejsze niż te od Chanel ale w końcu to ma być sukienka na co dzień a nie na czerwony dywan.



Moja wersja :)
Jak zwykle, gdy patrzę na zdjęcia, dałabym jeszcze więcej koralików :)

Co do tkaniny to żakard, pochodzi z Textilmaru, na zdjęciach wygląda jakby się świecił a to tylko wina lampy błyskowej. Wczoraj właśnie miałam okazję być w jednej z hurtowni tkanin w Poznaniu, gdzie moim ulubionym miejscem jest kosz z resztkami tkanin. Dlaczego? Bo ceny tkanin na półkach przerastają moje możliwości finansowe :(
Jednak gdy oglądałam tam właśnie żakardy, to prawie oszalałam i byłam gotowa podjąć kroki samobójcze,  bo ceny za metr zaczynają się tam od 80 zł + vat. 
W takiej sytuacji chętnie zadowolę się swoim poliestrem co wcale mi nie przeszkadza :)

Pozdrawiam LaLa



31 komentarzy:

  1. oj tak, zdecydowanie ceny lepszych tkanin potrafią przerazić...
    świetna sukienka, jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie, wiedziałam,że wykorzystałaś ten model z Szycia krok po kroku, bo sama chcę sobie uszyć podobną, ale wciąż szukam idealnego materiału;)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz talent :o

    jeśli masz ochotę, weź udział w rozdaniu!
    http://pyskara.blogspot.nl/2013/05/giveaway-firmoo-wygraj-okulary-lub.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie przerobiłaś tą sukienkę. Twoja wersja jest bardziej zadziorna, ale i tak podoba mi się, a do tego to wykończenie na plecach - sexy :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! Perły uwielbiamy :) Co powiesz na taki oryginalny gadżet?

    http://www.amiche.pl/wieszak_na_torebke_biale_sloneczko-produkt-223.html

    Oryginalne torebki damskie i inne dodatki - zapraszamy :) http://amiche.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta Twoja nowa sukienka!! ja jednak nie mogę przestać patrzeć na ten naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak robi wrażenie, może trzeba coś samemu wykąbinować, made in Karolina :)

      Usuń
  6. Jak zwykle wyczarowałaś coś pięknego i oryginalnego:))Sukienka prezentuje się wspaniale:*

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam perełki, siwetne rzeczy mozna z nich zrobic ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam ochotę na tę sukienkę; burdę już mam, zastanawiam się nad materiałem. Wiesz, jak ostatnio byłam w sklepie z materiałami, wypatrzyłam moje ulubione zestawienia B&W i nie mogłam uwierzyć, że cena za metr to 8 zł!!!
    Toja sukienka piękna, super pomysł z perełkami :)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, ciężko wydać na tkaninę np. 100 zł bo jak nie wyjdzie to można się wkurzyć, ale jak tkanina jest tania to można poszaleć. Gorzej tylko jak po praniu zrobi się szmata i wtedy też jest nie dobrze :)

      Usuń
  9. o tak tak, perły uwielbiam :) urocza i bardzo efektowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie przepadam za perłami - choć jak ktoś ma wyczucie (a Ty zdecydowanie je masz!!!) i pięknie je połączy to wyglądają rewelacyjnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie wygląda ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dół i plecy sukienki oryginalnie wykończone :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. najpiękniejszy materiał jaki widziałam w życiu kosztował...400zł za metr ;o nie wiem, skąd się biorą takie ceny ;(
    a sukienka fajna, jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, są tkaniny dla milionerów, wszystko zależy od surowca, jak został wyprudokowany, też czy jest sygnowany, ach, chciałabym mieć możliwość uszycia takich cacek :)

      Usuń
  14. Świetna... fajny pomysł z kwiatkami.

    OdpowiedzUsuń
  15. miodzio, a ja perły KOCHAM :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz mi tak miodzić, to pewnie w tym październiku będziesz musiała ja przygarnąć ;)

      Usuń
  16. Kochani cieszę się że wam sie te perły spodobały, teraz postaram sie ładnie coś do niej ubrać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe perły!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    dawno mnie nie było z powodu wyjazdu! teraz nadrabiam:)
    całusy:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny, inspirujący blog. Chyba zostanę na dłużej.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zdjęcie jest tak piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dobry pomysł, nie wiem dlaczego te ozdoby kojarzą mi się z morzem. Może z powodu tych naszewek w kształcie rozgwiazdy ;) Czekam na kolejne posty i zapraszam do mnie i do zerkniecia co ja tam tworze ;) Pozdrawiam
    x3caroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też zabijają ceny tkanin w normalnych sklepach. Ostatnio często mijam rowerem koło sklepu z przepięknym zielonym żakardem i serce mi się łamie, bo wiem, ile kosztuje.

    Piękna sukienka, cudne perły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger