TRENDS s/s 2013

Jak to bywa o tej porze, prędzej lub później dopada nas grypa, wczoraj padło na mnie. Dlatego dzisiaj nie zobaczycie ani mnie, ani mojej chorej córki, tylko podzielę się z wami moją ulubioną gazetką i już nie mogę doczekać aż ta zima skończy się !
















Jak widzicie buty już mam za 6 zł z sh :)

A wam który trend przypadł do gustu? Mi oczywiście czarno-biały, później ,,modern art"- tłumacząc na nasze , nowoczesna sztuka, bo niesamowite soczyste kolory, origami też ciekawe no i kwiaty co jest już raczej klasyką na sezon wiosna/lato.


Całuję LaLa   : )

13 komentarzy:

  1. Zdecydowanie kwiaty. Widac klasycznie niereformowalna jestem.
    Moze polaczone z mocniejszymi kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już nie mogę doczekać się wiosny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę przyznać, że bytu z SH to świetny łup :)

    OdpowiedzUsuń
  4. gazeta wydaję się być bardzo ciekawa :-) zdrowiej buziak

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty na wiosnę - super! Mam jakąś podobną gazetkę z niemieckiego Vogue z trendami i tam też są takie cudowności pokazane, że aż płakać się chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gazetka fajna, można sobie coś na oczekiwaną wiosnę powymyślać, fajne wzory, i tkaniny ale butków z czubków to nawet jak by były super modniaste i wygodne to nie założe no mam uprzedzenie i dziwnie się czuję i dziwnie w nich wyglądam ale sam kolor fajny:] Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monika, z czasem i w nas wszystko się zmienia, nie mów nigdy, nigdy ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger