Total black look

Lacquer autumn jacket

 lacquer jacket - my DIY
skirt - Stradivarius
boots - Zara
bag - Louis Vuitton












Rok temu zakupiłam w hurtowni włoskich tkanin taką oto tkaninę, z jednej strony lakierowana z drugiej coś w rodzaju grubszego polaru, w kolorze czarnym.
Nie za bardzo wiedziałam jak się za nią zabrać.  Najpierw uszyłam dwie bluzy, ale nie robiło szału.
Więc odłożyłam tkaninę do szafy z nadzieją że z czasem pojawi się inny pomysł na nią.
Tej jesieni będąc na zakupach w Hamburgu, tu i tam, zauważyłam że w sklepach pojawiły się lakierowane ubrania. 
No i ... to zainspirowało mnie do uszycia tej kurteczki.
 Model kroju wzięłam oczywiście z Burdy i uważam że jest to ponadczasowy wzór. Idealnie nadaje się do dwustronnych tkanin.
A co Wy myślicie o lakierowanych ubraniach ? Dla kogo tak i na jaką okazje?

16 komentarzy:

  1. Wspaniała kurtka-płaszcz! Jestem pod wrażeniem tkaniny, aż sama zapragnęłam mieć podobne odzienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć,
    Po zobaczeniu pierwszego zdjęcia myślałam, że to kurtka z bardzo drogiego sklepu. Wyszła świetnie :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow no mega szacun kochana, ja z moimi dwiema lewymi łapami w życiu takiego cuda bym nie wyczarowała :P hehe widać, że mega kreatywna z Ciebie osoba, a to się ceni ! rozwijaj swój talent, bo widać, że masz potencjał :)
    wyszło fantastycznie !

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje Daria, tym rozwijaniem to troszkę trudniej bo nie zawsze sie chce ;)

      Usuń
  4. jestem zachwycona tą stylizacją;) wyglądasz pięknie a płaszczyk mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Aż trudno uwierzyć, że ta kurteczka jest DIY - świetna! Gratuluję ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Nie mogę napatrzeć się na Twoje buty
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Totally black is always a good choice!!!
    Don't miss my latest post, now on my blog! Kisses from Italy,
    Eni

    Eniwhere Fashion
    News on Fashion

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger