15 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bomberka,lubię kwiatowe motywy

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam koturny, bomberka jest super ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. wielkie wow! Wyglądasz cudownie, zdjęcia? magiczne :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentujesz. To akurat nie mój styl, ale Tobie bardzo pasuje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw! I jaka fajna bluza! Suuuper! ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. fantastycznie wyglądasz:) świetna bomberka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna bomberka, uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna paleta kolorów :) Uwielbiam takie dziewczęce stylizacje. Wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna stylizacja i śliczne buty na koturnie. Udostępnie twój outfit na moim blogu. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam Cię wieczorową porą:) Wszystko wkoło zasypia, a ja wreszcie mam czas na przemiłe odwiedziny:) Moja droga wpaść tu i zachwycić oczy i serce - Bezcenne !!!! Pozdrawiam cieplutko i życzę samych twórczych senków <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądasz :) świetna kurtka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna kobieta z Ciebie! Ślicznie wyglądasz i masz cudowne włosy <3

    Pozdrawiam,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem szczerze - niestety nie lubię bomberek, :( ale sposób w jaki zaprezentowałaś, swoją absolutnie do mnie przemawia. Wyglądasz super, a bomberka piękna. Pozdrawiam Margot :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger