23 komentarze:

  1. Piękna stylizacja! Zazdroszczę talentu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity materiał! Supr pomysł ze złotem, doskonale pasuje do całości.

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne :) super wygladasz :*
    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze doskonała stylizacja :)
    Pozdrawiam Sandra K. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale świetny płaszcz!! W jaki sposób pomalowałaś rękawy??:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny krój i tkanina!

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimatyczne to wdzianko, takie mroczne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. materiał jak i całość robi duże wrażenie :) podoba mi się to złocenie przy rękawach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, that jacket is incredible!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie oversizowe wdzianka <3 świetne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, ile kosztowałoby uszycie takich legginsów na zamówienie? Jaki to materiał? pozdrawiam, asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana pisz na priv: maniaszycialala@yahoo.de

    OdpowiedzUsuń
  13. Kasiu rewelacja...szukam szczęki już pare godzin, ale wiesz ja mam tak zawsze jak widzę to co robisz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daniel , ja zaczynam sie martwić, bo to nie jest zbyt optymistyczne , niechcialbym aby moje projekty miały takie skutki uboczne ;) , pozdrawiam i dziękuję :)

      Usuń
  14. wdzianko rewelacyjne, po prostu oczu nie mogę oderwać ! Cudownie !!!
    http://lamodalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ładny ciekawy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  16. widziałam ten płaszcz na żywo / rewelacja!!! świetna struktura

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz! Fantastyczny płaszcz !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger