Saute

blouse / dress / leggings - project by Madame Lala
biżuteria - www.gleam.pl
Do mnie mów bo ja
Chcę twoje słowa jeść
Do mnie mów bo tak
Najsłodsza staję się
I brzoskwiniowy mus
Z twych ust mnie wypełnia
Jak księżyc znów
Gorąca pełnia
Mów niegrzecznie i 
Opuszkiem dotknij tu
Niebezpiecznie chciej
Pod wodę wciągnąć mnie
Nie bój się głód nas dziś przyciągnie
Czytaj mnie jak menu swobodnie
dotknij uszczyp ugryź pośliń
mus z twoich ust
ja saute
szeptem krzykiem
pieść dotykiem
mis z twoich ust
ja saute
Obok mnie dziś jest
Tu z nami pani E
niewidoczna lecz
To za jej sprawą chcesz
Wypełniać mnie
Po brzeg pucharu
Lepki jest mus
Twych słów paru
Paru słów co mnie
Na szpilkach kładą w mig
Niebezpiecznych zdań
Z karty erotycznych dań
I znowu ten głód
nas dziś przyciągnie
Zamów mnie jak
z menu swobodnie
dotknij uszczyp...
,, Brodka - Saute "




Bardzo dziękuję wszystkim Wam , za to że jesteście ze mną, i za tą pozytywną energię ,
bo dzięki Wam jestem i nadal tworzę .
Kochani wszystkiego dobrego w Nowym Roku, i spełnienia marzeń w 2014 roku :)

Wasza 
Madame Lala


zdjęcia - Piotr Kowalczyk
fryzura - Krysia Gleń




26 komentarzy:

  1. Oryginalny i interesujący strój. Piosenkę uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. intrygująco wyglądasz
    samych sukcesów w tym właśnie co rozpoczętym roku, niech realizują się wszystkie Twoje marzenia i plany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Tobie też wszystkiego dobrego w tym roku :)

      Usuń
  3. Wow, inspirujesz Kasiu, bosko! Pozdrowienia dla Izy i Krysi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna suknia...te przezroczystości i skórzane legginsy wyglądają niesamowicie ! Pięknie wyglądasz !
    Sukcesów w Nowym Roku !

    Pozdrawiam :-)

    Magda

    http://misskitin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję kochana, dal ciebie również wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odważnie. Bardzo, bardzo podoba mi się dół sukni. Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja, zdjęcie z kieliszkiem spodobało mi się najbardziej :)
    Zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite jest to połaczenie koronki i skóry- delikatności i surowości. Jesteś genialna, uwielbiam Twoje kreacje! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lala w kazdym Twoim projekcie widac ze to Ty mega! wez sie dziewczyno na jakis casting czy cus zglos Polska i Swiat musza o Tobie uslyszec!

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny look Lala! WSZYSTKIEGO DOBREGO w NOWYM ROKU!

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam Twoją rozbuchaną wyobraźnię! <3
    Ma przełożenie na projekty, które tworzysz - jesteś najlepsza :))
    W nowym roku, życzę Ci Kochana spełnienia marzeń i wszystkiego co dobre i ważne dla Ciebie - niech się dzieje! ;*
    LOVE

    OdpowiedzUsuń
  12. geniusz z Ciebie...

    pozdrawiam
    i najlepszego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesteś niezwykle intrygującą osobą, Twój styl, wyczucie i wszytko.
    Powalasz mnie na łopatki : )
    Pozdrawiam
    http://etiennette-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała w czerni wyglądasz rewelacyjnie!!!
    Bardzo podoba mi się ten projekt, jeden kolor a niesamowity przekaz i siła oddziaływania!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyglądasz,Twój styl jest inny,rzuca się w oko.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny look, pierwsza stylizacja troszkę ciężka, dobrze, że na piersiach, masz jasny akcent, zdecydowanie to unosi całość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger