Blond był wczoraj, dzisiaj czas na ogień.

bluza - Choies /  legginsy  /  botki - Simple
fryzura - Krystyna Gleń, salon fryzur Matrix

Wróciłam do domu po prawie miesięcznym wygnaniu, wróciłam by walczyć, myślę że jest to bardzo widoczne.
Jednym słowem chwalę się nową fryzurą i bluzą z Jezusem.
Blond był wczoraj, dzisiaj czas na ogień.
Jutro jadę do W-wy, po co ? Zgadnijcie sami.
Znowu kilka godzin jazdy, by przekonać się jak daleko mi do ideału ?
Bo przecież zawsze może być lepiej, doskonalej itd.
Hm, ale ja już pracuję na 200% więc czas się z tym pogodzić, że bardziej już się nie da.

Całuję 
Madam Lala :)

24 komentarze:

  1. no no jest ogień jest... :) wyglądasz extra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ogień i jest zmiana i to na wielki plus:] Myślę że sama praca na 200% daje satysfakcję ale...czasami udaje się coś pracując przy min. wysiłku a czasami pracując na 400% jest ciężko to osiągnąć. Trzeba być dumnym z każdego wyniku i się nie poddawać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz :) Wawa? Czyżby Projekt Runway idzie na przód? Trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłaś się do Project Runway :) I BARDZO DOBRZE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. trzymam kciuki!!!!!!
    masz talent, kobieto, musi być o Tobie głośno!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam ale nie wolno mi nic na ten temat mówić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Cię chyba wolę w blondzie (co nie znaczy, że w tym jest źle). Nie wiem po co do Wawy, nie będę zgadywała, ale mocno trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zobaczyłam zapowiedź Project Runway to od razu pomyślałam o Tobie ,że świetnie byś się odnalazła w tym programie ! Trzymam kciuki w każdym razie :-)
    Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam :-)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam to samo. Zaraz pomyslalam o Lali!

      Usuń
  9. och cudne włosy.. :) i spokojnej i owocnej podróży :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Łaaaaaaa - super rudości! <3
    Kochana 3mam za Ciebie mocno kciuki, niech spełniają się marzenia :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam kciuki za podróż do Warszawy, też obstawiam Project Runway, chętnie bym Cię tam zobaczyła:)!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluza jest świetna, ostatnio się nawet zastanawiałam nad zakupem podobnej ;) Fajnie wyglądasz!

    vamppiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogień daje czadu.... a bluza wymiata!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiesz, jak ulyszalam reklame w tv, to od razu Ty przyszlas mi do glowy. Mimo, ze Cie nie znam, od roku bywam na Twoim blogu, to wlasnie o Tobie od razu pomyslalam, ze to wlasnie program dla Ciebie! i ciekawe czy Cie tam znajde :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze powtarzam : do odważnych świat należy! Stylizacja zwraca uwagę!! kolor włosów suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czemu, ale na tych zdjeciach mi Miley Cyrus przypominasz. bez obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyna jest 20 lat młodsz, więc dla mnie to komplement :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger