green

Jak widać za oknem pogoda płata nam figle, niby już wiosna ale zima nie odpuszcza, żegnając się z nami dość chłodno.
Na poprawienie nastrojów mam dla was sesję z przewagą zieleni i moim psem, mistrzem drugiego planu :)

                              peleryna - project by LaLa / sukienka - Mohito / buty - biuty-pl.
              tkanina pochodzi z Textilmaru.


A tu moja mama z babcią, bo właśnie u niej na wsi były robione te zdjęcia, mam nadzieję że babcia dożyje 100 lat, mama ubrana w sukienkę własnego projektu i wykonania :)

Całuję was cieplutko
wasza LaLa




35 komentarzy:

  1. Ale piękne stylizacja, ale i tak najbardziej zauroczyły mnie Twoje włosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Boska pelerynka, marzę o takowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta peleryna jest świetna. I fantastycznie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrz drugiego planu genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czyli u Was w rodzinie z krwią przekazuje się te zdolności do szycia! zagadka rozwiązana! :) ale ale... moja babcia też świetnie szyje, mama swego czasu też próbowała i całkiem dobrze jej wychodziło, czyli... jest nadzieja i dla mnie?
    kolor stylizacji przepiękny, najbardziej podoba mi się peleryna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Peleryna jest fantastyczna!!!
    Zdrowia dla babci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zielony może okazać się ciekawy! Nigdy nie lubiłam tego koloru ale Ty jak najbardziej przekonujesz do niego :) Cudownie tu wyglądasz, naprawdę oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty jak zawsze promienista, peleryna mistrzostwo, a babci życzę 200 lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. łał, znowu wyglądasz super! :) Lubię twój styl, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteś mega oryginalna, bardzo imponujesz swoim stylem! rzucasz się w oczy i jesteś strasznie pozytywną postacią, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zielono mi lalalalala :))) Kochana padam do Twoich zgrabnych stópek-mój mistrz! <3
    p.s.Pozdrowienia dla Twojej mamy i babci :*

    OdpowiedzUsuń
  12. WoW przecudownie wygladasz!!! Az milo ogladac wszystkie twoje stylizacje ;)
    Nic bym nie zmienila, wszystko pasuje jak ulal i sama z checia bym sie tak ubrala,
    swietna robota ;)

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Zapraszam do mnie na LOTERIE
    do wygrania moja ulubiona pomadka
    LIME CRIME - Glamour 101
    kilka kosmetykow z Sephory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię Twojego bloga! Jesteś mega inspirująca, kreatywna i bardzo odważna :)! Dzisiejszy zestaw to potwierdza, wyglądasz świetnie :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. A buty mam takie same tylko w kolorze brązowym ;-)w tym sezonie modne tkaniny w kwiatki, mam nadzieję że textilmar zaopatrzy się w nie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. jesteś dla mnie wielką inpiracją :) Mam nadzieję ,że kiedyś chociaż troszkę dorównam Twojemu talentowi i będę szyla takie super rzeczy : )

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę, że nie tylko zdolności szyciowe przekazujecie sobie w rodzinie ale i urodzę! Mama piękna kobietka.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super wyglądasz :)
    A piesio fajniusi :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Strasznie podoba mi się Twój płaszczyk, a za takie sukienki damskie to ja mogę dać się pokroić! ;P

    OdpowiedzUsuń
  19. cuudownie, jak kolorowy ptak:) bardzo mi się podobają kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach te geny :) fajny post, miło się i czyta i ogląda !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. GENIALNIE!!!! JESTEŚ MISTRZEM STYLU!!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    z pozdrowieniami z Gdyni,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale energetyczna ta zieleń :-))) aż chce się wiosny :-))) fajna stylizacja i świetne włosy :-)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Moja Droga, wyglądasz genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Rewelacja i tyle w mojej odpowiedzi :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Postawione zostało na jedne kolor, ale efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Lala do tej SUKIENKI (rewelacyjnej!) zestawienie CUDOWNE :)
    Kolory i fason )***

    OdpowiedzUsuń
  27. jeej ! piękne połączenie ;3 widzę, że po mamie piękna jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
  28. dziękuję za odwiedziny, muszę się przyznać ,że większość Twoich stylizacji stanowią dla mnie inspirację, a to dlatego że są niepowtarzalne, rewelacyjne i wykonane przez Ciebie, a to rzadko teraz bywa;) gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. cudowny ten zestaw :) jestes boska :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Choć nie przepadam za kolorem zielonym, to bardzo mi się podoba Twoja stylizacja. Wyglądasz super.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)

Copyright © 2014 Kaycat&Isabell , Blogger