piątek, 7 grudnia 2012

Cape

Już od dłuższego czasu myślałam o uszyciu nowej peleryny.
Model wybrałam z Burdy, małe zmiany, zamówienie na tkaninę w Texilmarze, wełna parzona + podszewka.



Sama tkanina bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, intensywne kolory, przyjemna w dotyku, ładnie się prezentowała i dobrze szyła, godna polecenia.
Za to o dziwo miałam problem z guzikami. Cóż moja miejscowość jest raczej nie wielka ale jest kilka pasmanterii, ale tylko jedna z guzikami. No właśnie wybór taki jak kot napłakał, ale Pani obiecała że wkrótce będzie miała dostawę i takie guziczki powinna mieć.
No, no oczywiście bo ja nie mam co innego do roboty jak co chwilę biegać do Pani sklepu i patrzeć za guzikami ?
 Odłożyłam prawie skończoną pelerynę i postanowiłam poczekać na guziki, w końcu w realu można je dotknąć i przyjrzeć się z bliska.
No i nie zawiodło mnie moje przeczucie, za drugim razem też nie było z czego wybierać więc niech żyje internet!! 
Dla was mam już ją gotową, wyglądam troszkę jak ten Kermit.
Pewne jest że gdy wyjdę na ulicę w tej pelerynie nie przejdę nie zauważona :)
















cape - LaLa
torebka - project by LaLa

pozdrawiam LaLa :)


zdjęcia - Iska K.

41 komentarzy:

  1. Cudna!!!!Piekny kolor, niepowtarzalna, IDEALNA!! Chce taka!!! Nie, nie taka! Chce JA!! Pozdrawiam.Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka, mówisz i masz, jak chcesz mogę Tobie ja odsprzedać? Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Naprawde??? Podaj prosze szczegoly na maila 9anias9@gmail.com , jaki to mniej wiecej rozmiar i oczywiscie jaka cena! Buzka.A

      Usuń
  2. Wow! Świetna! Piękna! I ten kolor - boski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja!! jakoś nie mogłam sie przekonać ale wygląda też że jest wygodna, te dziurki na ręke!! super.

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wspaniała energetyczna zieleń
    ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    pozdrawiam ciepło;)
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna peleryna! A Ty byś nie przeszła ulicą niezauważona, nawet w worku jutowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie:)
    a skąd ćwiekowana bransoleta?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bransoleta z allegro, ale nie polecam plastikowej bo farba schodzi :(

      Usuń
  7. Też marzyła mi się peleryna, nawet kupiłam na allegro tkaninę, tyle, że okazała się zbyt cienka. Twoja prezentuje się wspaniale, przede wszystkim super kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba by było podkleić fizeliną?

      Usuń
  8. Rewelacyjne peleryna :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej piękna peleryna, zazdroszczę,że tak potrafisz uszyć sobie coś sama i możesz mieć to czego nikt nie ma, pozdrowionka dla tak zdolnej krawcowej Tosia

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie noszona i do tego zaskakująca podszewka super!!! czy ta torebka była już pokazywana wcześniej? - podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak ta torebka jest z tego lata :), dobrze pamiętasz :)

      Usuń
  11. Mój mistrzuniu-uwielbiam Cię! <3 Peleryna jest obłędna:)I ten kolorek,plus złote guziki-love!:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóż tu więcej dodać, jak komentarze nade mną wszystko dokładnie opisują? Może się i powtarzam, bo pisałam Ci to chyba nie raz na Modnej, ale jesteś genialna :D tak się przyglądam i przyglądam, czyżby to były te same botki, które ja mam? u Ciebie mi się jakoś bardziej podobają, chociaż byłam nimi zachwycona, jak je kupowałam jakiś czas temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, do geniuszu mi daleko ale staram się być idealna, tzn. próbuję dążyć do doskonałości, choć to właśnie te niedoskonałości są czasami bardzo piękne ( ale po filozofowałam :)) , co do tych botków to są świetne, kupiłam sobie je na Mikołaja, mogę chodzić non stop, bardzo wygodne.

      Usuń
  13. Dziękuję wam za komentarze, zawsze uwielbiam je czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna. Ładnie ci w tym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna sesja i ten kolor pasuje ci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna peleryna! I podziwiam za samozaparcie bo ja na taką zimnicę wychodzę tylko w puchówce i butach Ecco z membraną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat w ten dzień nie było tak okropnie zimno, za to pod pelerynę można założyć jeszcze gruby sweter i moze być całkiem przyjemnie :)

      Usuń
  17. Wygląd dnia wybrany przez użytkowników MODNAPOLKA.pl gratulujemy!!!

    http://modnapolka.pl/look/51934/title/cape

    OdpowiedzUsuń
  18. no płaszczyk nie powtarzalny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jest piękna a kolor rzeczywiście kermitowy, podoba mi się bardzo

    OdpowiedzUsuń
  20. świetna peleryna i przede wszystkim świetnie dobrany kolor na zimę!

    OdpowiedzUsuń
  21. no to Ci wyszło... bezbłędnie!!! i do tego super kolor

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! piękne szycie. Dzięki za Textilmar :-) - jeszcze tam nie zagladałam , a też lubię coś zrobic w "selfserwisie" .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie Ci w tym kolorze:) Energetycznie! I ta podszewka w misie, super!:D Świetna peleryna.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam peleryny:) w tej zdecydowanie wzbudzisz podziw:)

    OdpowiedzUsuń
  25. peleryna!!! ale fajna:) i jaki oryginalny kolor. super!

    OdpowiedzUsuń
  26. to będzie jeden z moich najgłupszych komentarzy, ale, ale...ta peleryna jest bosska i podszewka wymiata. Zamówiłam podony materiałw tym samym sklepie..niech no on tylko przyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Swietna ta peleryna i bardzo do twarzy Ci w zieleni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz :)